-
Відкриті торги
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень в Іванівському закладі загальної середньої освіти Южноукраїнської міської ради під розміщення дошкільного підрозділу згідно ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
569 900.00
UAH з ПДВ
Номер:
e7715c04876b42539715944c330a927d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-07-21-004480-a-c1
Замовник:
Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
44354422
-
Контактна особа:
Лариса Черешня +380682752831 ubtr_umr@ukr.net
-
Адреса:
55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33107701
-
Контактна особа:
Діденко Л.І. 0980808355 LARALADA@UKR.NET
-
Адреса:
Україна, 02002, м.Київ, ВУЛ.КАХОВСЬКА, будинок 64
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
Договір №119-10/22
Дата підписання:
06.10.2022 11:35
Період дії договору:
06.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
569 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 983.33 UAH)
Оплачено:
569 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 94 983.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень в Іванівському закладі загальної середньої освіти Южноукраїнської міської ради під розміщення дошкільного підрозділу згідно ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість
1 послуга
Період постачання
29.08.2022 - 15.12.2022
Місце постачання
55332, Україна, Миколаївська область, село Іванівка, вул. Шкільна, буд. №4
На карті
Внесені зміни
- Зміна №1 Додаткова угода №1 до договору №119-10/22 від 06.10.2022
- Зміна №2 Додаткова угода №2 до договору №119-10/22 від 06.10.2022
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
41e2f946faf74bb69376e94d1f49e1ce
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Генпідрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи в повному обсязі до 06.11.2022 року та внесення змін до п.4 1 Розділ 4 Порядок здійснення оплати та Розділ 10 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1 до договору №119-10/22 від 06.10.2022
Дата внесення змін до договору:
06.10.2022 13:57
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6bf46ffbe71c402387fe8707fcd10038
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до листа Генпідрядника №0211-1 від 02.11.22 продовжити строк виконання робіт по об’єкту до 15.12.2022
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №2 до договору №119-10/22 від 06.10.2022
Дата внесення змін до договору:
04.11.2022 09:12
Статус:
Опубліковано