• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов'язаного обладнання та супутні послуги (нанесення горизонтальної дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення в м. Одеса по вул. Ільфа та Петрова та вул. Левітана)

1 278 064.38 UAH без ПДВ
Номер: b1c2cb5fd1fc4b3d9db9548a6dd58539
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-23-008892-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
Класифікатор ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 132/22/Б
Дата підписання: 28.09.2022 00:00
Період дії договору: 28.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 278 064.38 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 278 064.38 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
нанесення горизонтальної дорожньої розмітки двокомпонентним пластиком холодного нанесення в м. Одеса по вул. Ільфа та Петрова та вул. Левітана
Код ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: a1d6dc8215484fada5468c054742de7f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п.3 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме, покращити якість предмету закупівлі. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до Додатку № 1 Дефектний акт, Додатку № 2 Договірна ціна, Додатку № 3 Локальний кошторис та Додатку № 4 Підсумкова відомість ресурсів відповідні зміни, та викласти їх у нових редакціях, які міститься в даній Додатковій угоді та є її невід’ємною частиною. У зв’язку з покращенням якості предмету закупівлі, Сторони погодили внести зміни до пп.3.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 278 064,38 грн (один мільйон двісті сімдесят вісім тисяч шістдесят чотори гривні 38 копійки), в тому числі ПДВ 0,00 (нуль) грн (Виконавець має статус платника ПДВ та відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» № 2120-IX від 15.03.2022 року, ставка ПДВ для Постачальника становить 0%)».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Scan.pdf протокол 44 дорожнє обладнення.pdf
p7s
sign.p7s