• Переговорна процедура
  • КЕП

«Технічне переоснащення котельні з влаштуванням навісу для палива Комунального закладу"Турбівський дитячий заклад №1" та Турбівської ЗОШІ-ІІІступенів №2 в смт.Турбів Липовецького району Вінницької області (коригування)»

3 110 753.90 UAH з ПДВ
Номер: 434c03a373f8439da2656c0d76eaf5cf
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-13-004264-a-b1
Замовник: Обласний фонд сприяння інвестиціям та будівництву
Постачальник: Приватне підприємство " Тепло-Інвест"
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 26/09/22
Дата підписання: 26.09.2022 00:00
Період дії договору: 26.09.2022 00:00 - 23.03.2023 23:59
Сума договору: 3 110 753.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 518 458.98 UAH)
Оплачено: 3 110 753.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 518 458.98 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Технічне переоснащення котельні з влаштуванням навісу для палива Комунального закладу"Турбівський дитячий заклад №1" та Турбівської ЗОШІ-ІІІступенів №2 в смт.Турбів Липовецького району Вінницької області (коригування)»
Код ДК 021:2015: 45331110-0 Встановлення котлів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 22513, Україна, Вінницька область, смт. Турбів, вул. Миру ,68 На карті

Внесені зміни

    Номер: 5160359c7dc74056906775093bcb0e99
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ 1.PDF
    Номер: cf2e520643b04ede9f033622b45ff776
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ Д.pdf
pdf
ДУ 2 .pdf
    Номер: 351dd72e0a7f455c8b7ef3a2790e794e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 23.03.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 до договору _26.09.2022 .pdf