• Відкриті торги
  • КЕП

Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)

14 246 763.49 UAH без ПДВ
Номер: acbbda909dcb41408cdfeb77bace3658
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-17-009394-a-b1
Замовник: ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Постачальник: ТОВ Стала енергія
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 09-22-433
Дата підписання: 30.09.2022 15:00
Період дії договору: 30.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 14 246 763.49 UAH без ПДВ
Оплачено: 12 743 763.07 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)
Код ДК 021:2015: 45331000-6 Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 79040, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Д. Апостола,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 2f0ab89216b442aa9ae8e8f4546186bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s