• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Цемент М 300 (35кг) ; 44110000-4 «Конструкційні матеріали» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

4 495.00 UAH без ПДВ
Номер: 60342788658a436fb8303b45fb851fb4
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-12-002530-a-c1
Замовник: Глибоцька селищна рада
Постачальник: Фізична особа-підприємець Вінтоняк Юрій Іванович
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору: 160
Дата підписання: 12.09.2022 00:00
Період дії договору: 12.09.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 4 495.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 4 495.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Цемент М 300 (35кг)
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Кількість 29 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 60400, Україна, Чернівецька область, смт.Глибока, вул.Шевченка,1. На карті

Внесені зміни

    Номер: 5b3092b3a2cf4bf39d5cfb580fbe3dfe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно умов договору купівлі-продажу №160 від 12.09.2022 року, щодо придбання товару – цементу, а саме п.10.1. визначено, будь-які зміни та доповнення до цього Договору дійсні тільки у разі, якщо вони виконані у письмовій формі шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору та п.10.2 визначено, що при зміні реквізитів будь-яка Сторона Договору не пізніше ніж за 3 (три) календарних дні письмово повідомляє про це іншу Сторону. Відповідно до одержаного листа – повідомлення від фізичної особи-підприємця Вінтоняк Юрія Івановича, щодо зміни банківських реквізитів, сторони вирішили внести зміни до договору, в частині зміни банківських реквізитів постачальника товару, шляхом укладання додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.10.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 1 до договору 160 від 12.09.2022 р.pdf
pdf
лист Вінтоняк Ю.І..pdf
    Номер: ba58bb5bc1bb470ab512e7efcbfa7827
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно умов договору купівлі-продажу №160 від 12.09.2022 року, щодо придбання товару – цементу М300, а саме п.10.1. визначено, будь-які зміни та доповнення до цього Договору дійсні тільки у разі, якщо вони виконані у письмовій формі шляхом підписання додаткової угоди до цього Договору та п.10.2 визначено, що при зміні реквізитів будь-яка Сторона Договору не пізніше ніж за 3 (три) календарних дні письмово повідомляє про це іншу Сторону. Так, 05.10.2022 року були внесені зміни до договору щодо зміни реквізитів. Однак, ФОП Вінтоняк Ю.І. при складані листа допустив технічну помилку та не вказав повністю номер банківського рахунку, що в подальшому призвело до неправильного вказання реквізитів продавця. Внаслідок чого здійснення оплати на даний рахунок-неможливе. Відповідно до одержаного листа від 19.10.2022 року № 11 від фізичної особи-підприємця Вінтоняка Юрія Івановича, щодо зміни банківських реквізитів, сторони вирішили внести зміни до договору, в частині зміни банківських реквізитів постачальника товару, шляхом укладання додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 2 до договору 160 від 12.09.2022 р.pdf
pdf
лист Вінтоняк Ю.І..pdf