-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 024:2019-3314000-3: Медичні матеріали (Медичні матеріали: код НК 024:2019: 10173 « Антисептичний аплікатор»,35212 «Голка спінальна, одноразового використання»,31400-«Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD»,35356 «Канюля аспіраційна, одноразового застосування»,34923 «Катетер аспіраційної системи, загального призначення»,34926 « Катетер сечовідний загального призначення»,35375 « Кран»,11583 «Наконечник для клізми»,17501 – «Внутрішньовенний з'єднувач лінії»,47691 « Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою»,35404 «Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування»,58986 «Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний»,47237 «Серветка для очищення шкіри»).
1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. 1.1. Пункт 11.2 Договору викласти в наступній редакції: «11.2. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 01.06.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
1 298 473.00
UAH без ПДВ
Номер:
bbf47645ef444d1ab1c25b0607ad7426
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-29-002906-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02005585
-
Контактна особа:
Олена Марук +380472544493 maruk1990@ukr.net
-
Адреса:
18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд.3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП МИРОНЮК Святослав Геннадійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3701709116
-
Контактна особа:
Святотслав Миронюк 380731818494 myronjuk.svyatoslav@ukrmed.in
-
Адреса:
20001, Україна, Черкаська область, с. Христинівка, Україна, 20001, Черкаська обл., Уманський р-н, місто Христинівка, пров.Вокзальний, будинок 21
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис:
1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
1.1. Пункт 11.2 Договору викласти в наступній редакції: «11.2. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 01.06.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
Номер договору:
2906
Дата підписання:
19.09.2022 14:49
Період дії договору:
19.09.2022 00:00 - 01.06.2023 00:00
Сума договору:
1 298 473.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 298 473.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аплікатор з віскози з пластиковою паличкою для ПЛР -тесту в транспортній пробірці
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 01.06.2023
Голка для спінальної анестезії Pencan® 0,53 x 88 мм, G25 x 3 1/2 дюйма оранжева
Кількість
1900 штуки
Період постачання
до 01.06.2023
Ємкість для збору сечі 120 мл, стерильна
Кількість
5000 штуки
Період постачання
до 01.06.2023
Канюля для аспірації та введення лікарських засобів Mini-Spike зелена
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 01.06.2023
Катетер аспіраційний, розмір Fr14
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Катетер ФОЛЕЯ 2ходовий 12G
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Катетер ФОЛЕЯ 2ходовий 14G
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Кран Discofix ® C, 3-ходовий синій
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 01.06.2023
Наконечник для кухля Есмарха ПХВ 8х165мм
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Лінія подовжувальна для шприцевих насосів
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Трубка ендотрахеальна №8
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Трубка трахеостомічна 8 (канюля) з манжетою
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Пластир фіксуючий з нетканого матеріалу Omnipor® 2,5 см х 9,2 м
Кількість
8004 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Серветки з нетканого матеріалу з надрізом Medicomp® drain 10см x 10см
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 30.12.2022
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
c3ca8f86b96947448b2746579d247279
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі.
1.1. Пункт 11.2 Договору викласти в наступній редакції: «11.2. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 01.06.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами умов Договору.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 15:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
4f8ad17ecf54498eb6d7cc39f055434d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 1 від 30.12.2022 р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить
1 097 613,00 (Один мільйон дев'яносто сім тисяч шістсот тринадцять гривень 00 копійок) Вартість цієї Додаткової угоди складає 200 860,00 (Двісті тисяч вісімсот шістдесят гривень 00 копійок) згідно специфікації (Додаток 1).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.01.2023 11:30
Статус:
Опубліковано