-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт вуличного освітлення по проспекту Миру в смт. Тарутине Болградського району Одеської області
673 243.40
UAH з ПДВ
Номер:
86a9aa5c584e4de8abb52c6d0a1877cc
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-23-000217-a-b1
Замовник:
Тарутинська селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04379226
-
Контактна особа:
Дарія Топал +380484731456 tarutinops@gmail.com
-
Адреса:
68500, Україна, Одеська область, смт. Тарутине, вул. Красна, 201
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП БУД-ЮГ
×
-
Код ЄДРПОУ:
35855351
-
Контактна особа:
Коваленко Олександр Вікторович +380982111440 16galkina@gmail.com
-
Адреса:
68400, Україна, Одеська область, місто Арциз, вул.Інтернаціональна, будинок 11
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
268
Дата підписання:
26.09.2022 16:38
Період дії договору:
26.09.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
673 243.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 112 207.23 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт вуличного освітлення по проспекту Миру в смт. Тарутине Болградського району Одеської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7d2f651103a845109167c4ec898953a5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 15:53
Статус:
Опубліковано