-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий колагеном або желатином, чотирьохбранчевий, для лікування аневризм дуги аорти, діаметр 30 мм)
1 107 073.00
UAH без ПДВ
Номер:
e9efddddc66d4af9b3dac385d94e96cd
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-23-005188-a-b1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42574629
-
Контактна особа:
Артур Шавалєєв +380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com https://medzakupivli.com/uk/
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24741764
-
Контактна особа:
Тетяна Омельчук +380674473509 tomelchuk@ludpharm.com.ua
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Зоологічна, 5/1А
Класифікатор ДК 021:2015:
33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організмуАналіз за цим CPV
Номер договору:
09/403-09/2022
Дата підписання:
23.09.2022 13:46
Період дії договору:
23.09.2022 00:00 - 30.04.2023 00:00
Сума договору:
1 107 073.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 107 073.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий колагеном або желатином, чотирьохбранчевий, для лікування аневризм дуги аорти, діаметр 30 мм
×
-
НК 024:2019:
46422 Серцевий клапан трансплантат / судинний протез
Кількість
19 одиниця
Період постачання
до 31.03.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b2682dac6b474e16b751fec485aff391
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
З урахуванням пунктів 3.4.1., 3.6, 10.3, 15.7 Договору 09/403-09/2022 від 23.09.2022 р., на підставі листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про проведення попередньої оплати № 463/22 від 29.09.2022 р. та банківської гарантії № 16-001-22389-2022 від 28.09.2022 р., ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації (Додаток №1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 у редакції, чинній на 28.06.2022 р. Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 1 Постанови в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.10.2022 14:34
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f4b0b5f5678e43efb6fd8e664e3bbf68
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.10.2022 13:35
Статус:
Опубліковано