-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий колагеном або желатином, чотирьохбранчевий, для лікування аневризм дуги аорти, діаметр 28 мм)
1 689 743.00
UAH без ПДВ
Номер:
cd36191f594d40e185eb4b888cf50b07
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-23-010071-a-b1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42574629
-
Контактна особа:
Сергій Омелянчук +380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com https://medzakupivli.com/uk/
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24741764
-
Контактна особа:
Тетяна Омельчук +380674473509 tomelchuk@ludpharm.com.ua
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Зоологічна, 5/1А
Класифікатор ДК 021:2015:
33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організмуАналіз за цим CPV
Номер договору:
09/401-09/2022
Дата підписання:
23.09.2022 12:26
Період дії договору:
23.09.2022 00:00 - 30.04.2023 00:00
Сума договору:
1 689 743.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
1 689 743.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий колагеном або желатином, чотирьохбранчевий, для лікування аневризм дуги аорти, діаметр 28 мм
×
-
НК 024:2019:
46422 Серцевий клапан трансплантат / судинний протез
Кількість
29 одиниця
Період постачання
до 31.03.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
492c2319fa4e4df4b530b9db0523da9f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктами 3.4.1., 3.6., 10.3, 15.7 Договору, на підставі наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованого звернення про проведення попередньої оплати №463/22 від 29.09.2022 р. та банківської гарантії №16-001-22388-2022 від 28.09.2022 ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (сто) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації (Додаток № 1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана з технічних причин з метою здійснення оприлюднення інформації в системі у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
04.10.2022 13:02
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fc8a52b225bb4c36b1b07ca9f9aabd0f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.10.2022 12:42
Статус:
Опубліковано