• Спрощена закупівля
  • КЕП

33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий бичачим колагеном або желатином, для лікування аневризми аорти, діаметр 22 мм)

362 526.00 UAH без ПДВ
Номер: 1f9c876bfd5248b4a0b4549ec2398e26
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-19-008318-a-b1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Постачальник: ТОВ "Людмила-Фарм"
Класифікатор ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організмуАналіз за цим CPV
Номер договору: 09/335-09/2022
Дата підписання: 15.09.2022 13:00
Період дії договору: 15.09.2022 00:00 - 30.04.2023 00:00
Сума договору: 362 526.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 362 526.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тканний судинний протез (ТСП) з поліестеру, вкритий бичачим колагеном або желатином, для лікування аневризми аорти, діаметр 22 мм
Код ДК 021:2015: 33184200-5 Судинні протези
Кількість 37 одиниця
Період постачання до 31.03.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 66924abefe1c4ca1a0e6ebccafa7b473
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З урахуванням пунктів 3.4.1., 3.6, 10.3, 15.7 Договору 09/335-09/2022 від 15.09.2022 р., на підставі листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про проведення попередньої оплати № 455-1/22 від 26.09.2022 р. та банківської гарантії № 16-001-22108-2022 від 26.09.2022 р., ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни продукції, вказаної у Специфікації (Додаток №1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури. Примітка: закупівля здійснювалась відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 у редакції, чинній на 28.06.2022 р. Відповідно до абзацу першого підпункту 1 пункту 1 Постанови в умовах воєнного стану оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2022 13:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1, Дог.335.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 91111160195140c893ab8d9c82905023
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.10.2022 13:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 до Дог. 09_335-09_2022 від 15.09.2022.pdf
p7s
sign.p7s