• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

4 215.12 UAH з ПДВ
Номер: cf26aa5a4aca4fd79696303b3bc9b7a9
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-05-005751-a-a1
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Постачальник: ТОВ "С.T.В. ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору: 68
Дата підписання: 02.09.2022 00:00
Період дії договору: 02.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 4 215.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 702.52 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 331 штуки
Період постачання 02.09.2022 - 02.09.2022
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14А На карті