• Спрощена закупівля
  • КЕП

«Улаштування охоронної системи в Уманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26», код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен

Роботи виконуються з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.Підрядник повинен надати передбачені цим Договором роботи, якість та технологія яких відповідає вимогам нормативно-технічних документів, державних стандартів України, Технічній специфікації та робочому проекту. Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування повністю несе Підрядник. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. Замовник має право контролювати якість і обсяг матеріальних ресурсів до моменту їх використання для виконання робіт та в процесі виконання робіт на об’єкті. Закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування та інших ресурсів здійснює Підрядник. Він відповідає за кількість, якість і комплектність постачання цих ресурсів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати та пошкодження. Підрядник забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, устаткування, що постачається ним, шляхом оперативного лабораторного контролю та відповідності специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, а також наявність самих сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що засвідчують їх характеристики і якість, надаючи Замовнику їх в складі документів при перевірці і прийманні виконання робіт для оплати на вимогу останнього. Жодні роботи, що підлягають закриттю, не повинні закриватися Підрядником без акту на закриття прихованих робіт, підписаного представником Замовника. Гарантійний строк за цим Договором становить 5 (п’ять) років– на роботи, прямо передбачені даним Договором.

372 835.97 UAH без ПДВ
Номер: 18d3d7f2d6fb4c1c8503204d5d7e0065
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-19-007206-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ТІМ-СМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Улаштування охоронної системи в Уманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26», код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен: 372 835.97000 UAH без ПДВ
Опис: Роботи виконуються з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.Підрядник повинен надати передбачені цим Договором роботи, якість та технологія яких відповідає вимогам нормативно-технічних документів, державних стандартів України, Технічній специфікації та робочому проекту. Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування повністю несе Підрядник. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт. Замовник має право контролювати якість і обсяг матеріальних ресурсів до моменту їх використання для виконання робіт та в процесі виконання робіт на об’єкті. Закупівлю, одержання, складування, збереження необхідних для виконання робіт матеріалів, устаткування та інших ресурсів здійснює Підрядник. Він відповідає за кількість, якість і комплектність постачання цих ресурсів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати та пошкодження. Підрядник забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, устаткування, що постачається ним, шляхом оперативного лабораторного контролю та відповідності специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, а також наявність самих сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що засвідчують їх характеристики і якість, надаючи Замовнику їх в складі документів при перевірці і прийманні виконання робіт для оплати на вимогу останнього. Жодні роботи, що підлягають закриттю, не повинні закриватися Підрядником без акту на закриття прихованих робіт, підписаного представником Замовника. Гарантійний строк за цим Договором становить 5 (п’ять) років– на роботи, прямо передбачені даним Договором.
Номер договору: 1-45312
Дата підписання: 05.09.2022 09:00
Період дії договору: 05.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 372 835.97 UAH без ПДВ
Оплачено: 372 835.97 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Улаштування охоронної системи в Уманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Герцена, 26», код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Кількість 1 роботи
Період постачання до 19.10.2022
Місце постачання 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Герцена, 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7084f0f4e0354a899e297c1ea4512a2a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пп.1 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) та п.4.3. Договору Сторони уклали дану додаткову угоду про внесення змін до Договору на закупівлю робіт № 1-45312 від 05.09.2022 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.10.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ.pdf
p7s
sign.p7s