• Спрощена закупівля
  • КЕП

Закупівля овочів та фруктів для організації харчування у закладах дошкільної освіти Жидачівської міської ради

35 501.10 UAH без ПДВ
Номер: c963ad719cdd425c8cf209183c4071e1
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-17-000518-a-a1
Замовник: Відділ освіти Жидачівської міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Номер договору: 25/ОФ
Дата підписання: 06.09.2022 08:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 35 501.10 UAH без ПДВ
Оплачено: 35 501.10 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 987 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 81700, Україна, Львівська область, Жидачів, вул.Шашкевича М., будинок 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 89197dc479fa449db2e480fbdf90412b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони Договору погоджуються зменшити кількість товару( огірок-100кг, кабачок-100кг, помідор-6,55кг) та зменшити суму на 5948,90грн.( п’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім грн. 90 коп.) і внести зміни у п.1.2. та п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1.Загальна сума договору становить: становить 35501,10грн.( тридцять п’ять тисяч п’ятсот одна грн. 10 коп.) без ПДВ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
25-ОФ.pdf
p7s
sign.p7s