• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

1 335.00 UAH без ПДВ
Номер: 0f0bd35ba53a4beaa2649326b901b33f
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-25-007203-a-a1
Замовник: Управління регіонального розвитку і житлово-комун.господ-тва Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського СО ФМР
Постачальник: ПОГРЕБНЯК МАРІЯ ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 18
Дата підписання: 19.08.2022 00:00
Період дії договору: 19.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 1 335.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Подяка ФОП Селесько
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання 19.08.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 08520, Україна, Київська область, смт Борова, вул. Миру, 16 На карті
Рамка А-4 21*30 LA 15
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штуки
Період постачання 19.08.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 08520, Україна, Київська область, смт Борова, вул. Миру, 16 На карті
Рамка 21*30 пласт Velista
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання 19.08.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 08520, Україна, Київська область, смт Борова, вул. Миру, 16 На карті
Рамка 21*30 дерево кольорова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання 19.08.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 08520, Україна, Київська область, смт Борова, вул. Миру, 16 На карті