• Відкриті торги
  • КЕП

Будівництво дошкільного навчального закладу «Малятко» в с. Станишівка, вул. Кільцева, 2 Житомирського району

13 540 000.00 UAH з ПДВ
Номер: bc949aeae7164a4cab8abca7f3656f98
Ідентифікатор договору: UA-2017-11-30-002396-c-b1
Замовник: Станишівська сільська рада
Постачальник: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 4
Дата підписання: 07.02.2018 16:48
Період дії договору: 07.02.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 13 540 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 256 666.66 UAH)
Оплачено: 4 913 313.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 818 885.53 UAH)
Причини розірвання договору: відсутність фінансування на підставі п. 1) ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівництво дошкільного навчального закладу «Малятко» в с. Станишівка, вул. Кільцева, 2 Житомирського району
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання 30.11.2017 - 31.12.2018
Місце постачання 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Станишівка, вул. Кільцева, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 85d2ef815e3b436ba099524fe75c78dd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2018 16:51
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода_ДНЗ Станишівка.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b2ab48105de043dca62166fe71b7e657
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2018 12:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e2b295471fa944bdbaa638a51a5830ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2019 14:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4f22e6532412463d98d35bc81524bb93
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. В зв’язку із відсутністю фінансування на підставі п. 1) ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник і Виконавець дійшли згоди розірвати Договір № 4 від 07 лютого 2018 року по об’єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу «Малятко» в с. Станишівка,, вул. Кільцева, 2, Житомирського району»(код ДК 021:2015 -45000000 – 7 – «Будівельні роботи та поточний ремонт». 2. Пункт 10.1 Договору № 4 від 07 лютого 2018 року про закупівлю робіт викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 24 лютого 2020 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Загальна сума додаткової угоди № 4 до договору № 4 від 07 лютого 2020 року про закупівлю робіт становить мінус 8 626 686,80 грн. (мінус вісім мільйонів шістсот двадцять шість тисяч шістсот вісімдесят шість грн. 80 коп.)грн. 80 коп., в тому числі ПДВ – 1437781,13грн. Загальна сума договору становить 4 913 313, 20 (чотири мільйони дев’ятсот тринадцять тисяч триста тринадцять) грн. 20 коп., в тому числі ПДВ – 818 885,53грн.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 24.02.2020 15:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №4 від 24.02.2020р..pdf
p7s
sign.p7s