-
Відкриті торги
-
КЕП
Картриджі та фотоциліндри до офісної техніки
Строк поставки Товару за цим Договором з 09.09.2022 по 09.12.2022
499 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
28fbf76a7a3046738ac29ed4f1c919f1
Ідентифікатор договору:
UA-2022-07-29-007801-a-b1
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
×
-
Код ЄДРПОУ:
40381452
-
Контактна особа:
Ксенія Іванова +380442000883 k.ivanova@nazk.gov.ua https://nazk.gov.ua/
-
Адреса:
01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41165930
-
Контактна особа:
Олександр Квачов +380503807205 service_s@i.ua
-
Адреса:
03022, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 30/1, квартира 73
Класифікатор ДК 021:2015:
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис:
Строк поставки Товару за цим Договором з 09.09.2022 по 09.12.2022
Номер договору:
86/22
Дата підписання:
09.09.2022 15:00
Період дії договору:
09.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
499 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
499 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картриджі
Кількість
181 штуки
Період постачання
01.09.2022 - 09.12.2022
Фотоциліндри
Кількість
22 штуки
Період постачання
01.09.2022 - 09.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5a6deab132894ff0a97febd66cb3959c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
09.09.2022 16:00
Статус:
Опубліковано