-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
2 035 950.00
UAH без ПДВ
Номер:
9285414a432a49ed81cf349c3544862b
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-21-000312-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01992831
-
Контактна особа:
Меліка Надія Юріївна 0313123328 mukachevo22.voz@gmail.com https://stmartin.clinic/
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Тороні В.Ю.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2204717478
-
Адреса:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Ужгородська 184/2
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
08-22-239
Дата підписання:
17.06.2022 00:00
Період дії договору:
17.06.2022 00:00 - 21.11.2022 00:00
Сума договору:
2 035 950.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Кількість
29385 комплект
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
df6b3f7e09324c6cbb030c91c4d141d5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d964077e114a42a6a723c9ea8da36217
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
06.09.2022 00:00
Статус:
Опубліковано