• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)

2 035 950.00 UAH без ПДВ
Номер: 9285414a432a49ed81cf349c3544862b
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-21-000312-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ФОП Тороні В.Ю.
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 08-22-239
Дата підписання: 17.06.2022 00:00
Період дії договору: 17.06.2022 00:00 - 21.11.2022 00:00
Сума договору: 2 035 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 29385 комплект
Період постачання до 23.08.2022
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13 На карті

Внесені зміни

    Номер: df6b3f7e09324c6cbb030c91c4d141d5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1 08-22-239.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d964077e114a42a6a723c9ea8da36217
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 06.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано