-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
79 200.00
UAH без ПДВ
Номер:
23ac1d516ca349ebb6749f8ec65f0176
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-08-008630-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991783
-
Контактна особа:
Мойсієнко Світлана Василівна +380413351138 kot_sam@ukr.net
-
Адреса:
11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3073606757
-
Контактна особа:
Фізична особа підприємець Собенко Назар Богданович +380686856972 nsobenko@ukr.net
-
Адреса:
79049, Україна, Львівська область, Львів, вул.Вернадського буд.4 кв 97
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Буряк столовий: 12.00000 UAH без ПДВ
Морква столова: 12.00000 UAH без ПДВ
Капуста свіжа: 12.00000 UAH без ПДВ
Цибуля ріпчаста: 12.00000 UAH без ПДВ
Морква столова: 12.00000 UAH без ПДВ
Капуста свіжа: 12.00000 UAH без ПДВ
Цибуля ріпчаста: 12.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
119
Дата підписання:
22.08.2022 00:00
Період дії договору:
22.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
79 200.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
79 200.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк столовий
Кількість
3500 кілограм
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
На карті
Морква столова
Кількість
600 кілограм
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
На карті
Капуста свіжа
Кількість
2000 кілограм
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
На карті
Цибуля ріпчаста
Кількість
500 кілограм
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fae7c32dcab9499abdd91986ace88e9e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 22.08.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
133ce323ad9a4927943fab9e5cbb16d6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 21.11.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано