-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля
89 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
a2821fe8a5774e859b8eee75ca9d37f7
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-08-008681-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991783
-
Контактна особа:
Мойсієнко Світлана Василівна +380413351138 kot_sam@ukr.net
-
Адреса:
11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "Продцентр-плюс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37677991
-
Контактна особа:
Людмила Лінькова +380676565178 prodcentr3@ukr.net
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Шевченка, будинок 27/1
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Картопля: 8.94000 UAH з ПДВ
Номер договору:
118
Дата підписання:
22.08.2022 00:00
Період дії договору:
22.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
89 400.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 900.00 UAH)
Оплачено:
30 396.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 066.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Кількість
10000 кілограм
Період постачання
до 23.08.2022
Місце постачання
11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7c124cb6e287426086b79c34c01634bc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 22.08.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cc6fc329a6614b16a163385cf33bb9ba
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 21.11.2022 року (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума Договору, після внесення змін, не змінюється. Обсяги закупівлі, після внесення змін,залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано