-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015: 45420000-7: Столярні та теслярні роботи (Аварійний поточний ремонт будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району (встановлення вікон та встановлення відкосів)
245 502.00
UAH без ПДВ
Номер:
eae43633ce4a46bbb166bd804e086882
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-03-009563-a-b1
Замовник:
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
×
-
Код ЄДРПОУ:
37573885
-
Контактна особа:
Сорока Марина Анатоліївна +380612899015 maryna.soroka@zp.gov.ua
-
Адреса:
69068, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФОП "БІЛАН ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3153612712
-
Контактна особа:
Павло Білан +380630207287 paveltp27@gmail.com
-
Адреса:
69118, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СТЕШЕНКА, будинок 25, квартира 21
Класифікатор ДК 021:2015:
45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
72
Дата підписання:
18.08.2022 00:00
Період дії договору:
18.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
245 502.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
245 501.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 45420000-7: Столярні та теслярні роботи (Аварійний поточний ремонт будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району (встановлення вікон та встановлення відкосів)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 22.08.2022
Місце постачання
69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, територія Шевченківського району
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
848307f3ce5a449ca092c57ee17fffa2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно Указу Президента України від 15.08.2022 № 2500 та пунктом 12.1 Договору від 18.08.2022 № 72виникла необхідність внесення змін в договір від 18.08.2022 № 72 щодо продовження строку виконання робіт до 21.11.2022 року відповідно до п. 4 частини 5 статті 41 Закону продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано