-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні з заміною котельного устаткування Бондарівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини та гуртожиток по вул.. Лікарняна, 1 а с.Бондари Коростенського району Житомирської області
923 135.00
UAH без ПДВ
Номер:
b1e2fac9511a41af8bd023b3f86aeab9
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-03-007011-a-c1
Замовник:
"Овруцький ЦПМСД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38796636
-
Контактна особа:
Желонська Олена Миколаївна +380985426615 tendercpmsdovruch@ukr.net
-
Адреса:
11101, Україна, Житомирська область, м Овруч, вул.Тараса Шевченка,41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ЖИТОМИРКОТЛОСЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36188406
-
Контактна особа:
Віталій Федоренко +380674441492 ztkotloservis.zt@ukr.net
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, ПРОВУЛОК ПЕРШИЙ ІПОДРОМНИЙ, будинок 15А
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
176
Дата підписання:
29.08.2022 00:00
Період дії договору:
29.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
923 135.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
923 135.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт котельні з заміною котельного устаткування Бондарівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини та гуртожиток по вул.. Лікарняна, 1 а с.Бондари Коростенського району Житомирської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
11152, Україна, Житомирська область, с.Бондарі, АЗПСМ с.Бондарі, вул.Лікарняна, 1а
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
668de0113faa4b828f8748bb14814cb4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, керуючись вимогами чинного законодавства України, п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника дійшли згоди укласти додаткову угоду та викласти у новій редакції п.п.2.1 п.2 Ціна предмету договору: "Договірна ціна робіт, що доручена для виконання Підряднику є твердою і складає –923135.00 грн. (Девятсот двадцять три тисячі сто тридцять пять гривень 00 копійок) без ПДВ. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету у розмірі 900000.00 грн. (девятсот тисяч грн.00коп) та власні кошти у розмірі 23135.00 грн. (двадцять три тисячі сто тридцять пять гривень 00 копійок).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.09.2022 00:00
Статус:
Опубліковано