• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)

78 792.00 UAH з ПДВ
Номер: 20ad2d3c190746108b3fdf399a529958
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-03-000982-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 43
Дата підписання: 18.08.2022 14:00
Період дії договору: до 30.12.2022 23:00
Сума договору: 78 792.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 132.00 UAH)
Оплачено: 78 792.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 132.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 400 пачок
Період постачання до 30.12.2022
Місце постачання 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, 98-В На карті