• Відкриті торги
  • КЕП

Планшети

1 495 746.00 UAH з ПДВ
Номер: 7d9cd58859fa44f4aefd4477a95f664e
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-22-006119-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору: № 219
Дата підписання: 22.08.2022 11:00
Період дії договору: 22.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 495 746.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 249 291.00 UAH)
Оплачено: 1 495 746.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 249 291.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшети
Код ДК 021:2015: 30213200-7 Планшетні комп’ютери
Кількість 189 штуки
Період постачання до 31.08.2022
Місце постачання 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул.Шевченка,49 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1393016a66ac4225afab2130bb5dd830
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до банківських реквізитів замовника
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 02.09.2022 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ Планшети.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 48407367071d49b0970e7bc2fdee17cf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з об'єктивною неможливістю здійснити розрахунок за поставлений товар відповідно до умов договору - протягом 15 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару, Сторони погодились викласти п. 4.1. Договору в новій редакції: "4.1. Оплата за партію товару здійснюється в Українській національній валюті - гривнях. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 23 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару. При цьому, моментом виконання зобов'язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника."
    Номер додаткової угоди: № 2
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2022 10:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
IMG_0001.pdf
p7s
sign.p7s