-
Відкриті торги
-
КЕП
Планшети
1 495 746.00
UAH з ПДВ
Номер:
7d9cd58859fa44f4aefd4477a95f664e
Ідентифікатор договору:
UA-2022-07-22-006119-a-b1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04591647
-
Контактна особа:
Катерина Бабенко +380473631873 ekatbabenko77@gmail.com
-
Адреса:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Шевченка, буд. 49
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40954000
-
Контактна особа:
Олексій Мамиш +380443373949, +380959432488 tender@mbsa.com.ua
-
Адреса:
03113, Україна, м. Київ, Київ, Вул. Полковника Шутова буд. 9А офіс 329
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 219
Дата підписання:
22.08.2022 11:00
Період дії договору:
22.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
1 495 746.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 249 291.00 UAH)
Оплачено:
1 495 746.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 249 291.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшети
×
-
Країна виробництва:
CN Китайська Народна Республіка
Кількість
189 штуки
Період постачання
до 31.08.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1393016a66ac4225afab2130bb5dd830
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
внесення змін до банківських реквізитів замовника
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
02.09.2022 11:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
48407367071d49b0970e7bc2fdee17cf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з об'єктивною неможливістю здійснити розрахунок за поставлений товар відповідно до умов договору - протягом 15 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару, Сторони погодились викласти п. 4.1. Договору в новій редакції: "4.1. Оплата за партію товару здійснюється в Українській національній валюті - гривнях. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 23 банківських днів з моменту підписання документів отримання товару. При цьому, моментом виконання зобов'язань Замовника по оплаті Товару вважається момент поступлення грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника."
Номер додаткової угоди:
№ 2
Дата внесення змін до договору:
19.09.2022 10:45
Статус:
Опубліковано