• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Канцелярські товари

3 080.00 UAH без ПДВ
Номер: 701f2b34b4324e119735c6cb872301b3
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-05-004220-a-c1
Замовник: СТАРОКУТСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ГУЦУЛОЧКА" КУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "ФІРМА ЛІК-ІФ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари
Номер договору: 12
Дата підписання: 01.08.2022 00:00
Період дії договору: 01.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 3 080.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 Одиниця
Період постачання 01.08.2022 - 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 57dc147dfa0842ea8e36a16b7c8e1d25
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення обсягів товарів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
img (2).pdf
p7s
sign.p7s