• Спрощена закупівля
  • КЕП

Капітальний ремонт підвального приміщення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Обухівської міської ради Київської області за адресою: Київська область, Обухівський район, с.Красна Слобідка, вул. І.Кабанця,2(код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

359 188.80 UAH з ПДВ
Номер: 9979fabb61c84c3f8e268d10828ca721
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-12-007750-a-a1
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Постачальник: ТОВ РЕМКОНТ
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт підвального приміщення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Обухівської міської ради Київської області за адресою: Київська область, Обухівський район, с.Красна Слобідка, вул. І.Кабанця,2: 359 188.80000 UAH з ПДВ
Номер договору: 157
Дата підписання: 03.08.2022 00:00
Період дії договору: 03.08.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 359 188.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 864.80 UAH)
Оплачено: 359 188.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 864.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт підвального приміщення Краснослобідського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Обухівської міської ради Київської області за адресою: Київська область, Обухівський район, с.Красна Слобідка, вул. І.Кабанця,2
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.08.2022
Місце постачання 08751, Україна, Київська область, с.Красна Слобідка, вул. І.Кабанця,2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 98ba2a07734b4b88927d1e2a9b6d960f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із затримкою поставки сировини для виготовлення дверей. Виконання робіт продовжено до 22.08.2022
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг1 до дог157.PDF
    Номер: f185ce3d0ff24331950cd5a5aa913b85
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі змінами обсягів робіт
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг 2 до дог 157 від 03.08.22.PDF