• Спрощена закупівля
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби (Металопластикові вікна код за ДК 021:2015 44221100-6 Вікна ) (Металопластикові двері код ДК 021:2015 44221200-7 Двері) здійснюється згідно Постанови № 169 від 28 лютого 2022 р. «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами від 24 червня 2022 №723 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 року № 8221 від 28 лютого 2022 року № 169 здійснюється в порядку проведення спрощених закупівель

1 340 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 10fff8a9e95044fa944584aeb88eb03d
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-11-007766-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 08-22-283
Дата підписання: 01.08.2022 00:00
Період дії договору: 01.08.2022 00:00 - 21.11.2022 00:00
Сума договору: 1 340 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 223 333.33 UAH)
Оплачено: 1 340 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 223 333.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби (Металопластикові вікна код за ДК 021:2015 44221100-6 Вікна )
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 102 штуки
Період постачання до 23.08.2022
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13 На карті
код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби (Металопластикові двері код ДК 021:2015 44221200-7 Двері)
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 15 штуки
Період постачання до 23.08.2022
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13 На карті

Внесені зміни

    Номер: ee89a8fb5b4f4cd49e5cd2899c1d054f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1.pdf
p7s
sign.p7s