• Переговорна процедура
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

В зв'язку з затвердженням кошторису на 2023рік, сторони підтверджують зобов'язання 2023року

676 560.00 UAH з ПДВ
Номер: 1fffb8492741444c89e377e338852a1f
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-22-001339-a-b1
Замовник: Управління гуманітарного розвитку виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Опис: В зв'язку з затвердженням кошторису на 2023рік, сторони підтверджують зобов'язання 2023року
Номер договору: № 125
Дата підписання: 15.08.2022 15:26
Період дії договору: 15.08.2022 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору: 676 560.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 112 760.00 UAH)
Оплачено: 676 560.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 112 760.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець дитячий «Вушка зайчика» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 25 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Суничка» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 25 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Веселка» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 25 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Ромашка» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 25 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Крильця метелика» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 26 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Крильця бджілки» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 26 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець дитячий «Сонечко» або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 70 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стілець типу Tulip або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39112000-0 Стільці
Кількість 16 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Крісло типу SPECIAL4YOU MARIN BLACK або еквівалент
Код ДК 021:2015: 39113000-7 Сидіння та стільці різні
Кількість 5 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Лава в коридорі. Орієнтовний розмір виробу 1100*300*300
Код ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки
Кількість 3 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Лава в роздягальні. Орієнтовний розмір виробу 1000*300*300
Код ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки
Кількість 24 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Лавка в їдальню. Орієнтовні розміри виробу 1000*350*300
Код ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки
Кількість 24 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Лавка в їдальню зі сходинкою. Орієнтовні розміри виробу 1000*350*300
Код ДК 021:2015: 39113600-3 Лавки
Кількість 24 штуки
Період постачання до 10.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 2e39d84e75164cb4a86a2a2705d730c9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: № 1
    Дата внесення змін до договору: 12.09.2022 13:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125 Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7c0a567efa7e498798b1be60e298577b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: № 2
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2022 12:48
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125 додаткова 2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 500c60bdb429448c833f96fba35ddc86
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: № 3
    Дата внесення змін до договору: 18.11.2022 19:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125, Дод.угода №3.pdf
pdf
Договір 125, Дод.угода №3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d0aa8dfa5f194f3a829bfcb8b5cdd7e6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору до 31.03.2023р.
    Номер додаткової угоди: № 4
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 17:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125 Додаткова угода 4.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: facb6aa5a7fe405a895b1165dfa69455
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з затвердженням кошторису на 2023рік, сторони підтверджують зобов'язання 2023року в сумі 333 444,00грн.
    Номер додаткової угоди: № 5
    Дата внесення змін до договору: 10.01.2023 13:36
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125 Додаткова угода 5.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ad5d0d42dba44343942244c1f069164c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв'язку з затвердженням кошторису на 2023рік, сторони підтверджують зобов'язання 2023року
    Номер додаткової угоди: № 6
    Дата внесення змін до договору: 18.01.2023 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 125 Додаткова угода 6.pdf
p7s
sign.p7s