• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:30192700-8 Канцелярські товари (журнали, бланки свідоцтв, бланки табелів,бланки особових справ, книга наказів,книга протоколів, журнал реєстрації інструктажів, книга записів наслідків внутрішнього контролю, інвентарна книга, щоденник роботи бібліотеки,бланк формуляр читача,книга сумарного обліку бібліотечного фонду, журнал реєстрації інструктажів)

25 929.61 UAH з ПДВ
Номер: 83f02c0929bf476a813fb146113f7c97
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-19-006428-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: МПП "Таля"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 89/59
Дата підписання: 19.07.2022 00:00
Період дії договору: 19.07.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 25 929.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 321.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнали, бланки свідоцтв, бланки табелів,бланки особових справ, книга наказів,книга протоколів, журнал реєстрації інструктажів, книга записів наслідків внутрішнього контролю, інвентарна книга, щоденник роботи бібліотеки,бланк формуляр читача,книга сумарного обліку бібліотечного фонду, журнал реєстрації інструктажів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 879 штуки
Період постачання 19.07.2022 - 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації