-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – 1 роботи (Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)».
1 480 909.20
UAH з ПДВ
Номер:
bb6241283bdf47a9a6a3bc6c47060ba4
Ідентифікатор договору:
UA-2022-07-08-000505-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Будсервіс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30759894
-
Контактна особа:
Лащ Олександр Володимирович +380542625451 budservis07@ukr.net
-
Адреса:
40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Героїв Небесної Сотні, 7
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 440
Дата підписання:
08.07.2022 00:00
Період дії договору:
08.07.2022 00:00 - 30.09.2022 00:00
Сума договору:
1 480 909.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 246 818.20 UAH)
Оплачено:
1 480 909.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 246 818.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – 1 роботи (Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)».
Кількість
1 роботи
Період постачання
08.07.2022 - 20.08.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b7a46cde8c124d1c92f8bc9796b8b44e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. В зв’язку з несприятливими погодними умовами (форс-мажорні обставини непереборної сили) та неможливістю завершення робіт в повному обсязі по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)», сторони домовились внести зміни до п. 2.1 Договору Підряду № 440 від 08 липня 2022 року і викласти його в наступній редакції
« 2.1 Строки виконання Робіт встановлюються згідно календарного графіка виконання Робіт, в якому визначається термін початку та закінчення видів (етапів, комплексів) Робіт, передбачених даним Договором. Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до 30 вересня 2022 року.».
2. Викласти календарний графік Робіт Додаток до Договору Підряду № 2 в новій редакції.
3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору.
4. Інші умови договору залишаються незмінними.
5. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
17.08.2022 00:00
Статус:
Опубліковано