• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – 1 роботи (Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)».

1 480 909.20 UAH з ПДВ
Номер: bb6241283bdf47a9a6a3bc6c47060ba4
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-08-000505-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ТОВ "Будсервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 440
Дата підписання: 08.07.2022 00:00
Період дії договору: 08.07.2022 00:00 - 30.09.2022 00:00
Сума договору: 1 480 909.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 246 818.20 UAH)
Оплачено: 1 480 909.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 246 818.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи – 1 роботи (Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)».
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 08.07.2022 - 20.08.2022
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: b7a46cde8c124d1c92f8bc9796b8b44e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. В зв’язку з несприятливими погодними умовами (форс-мажорні обставини непереборної сили) та неможливістю завершення робіт в повному обсязі по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі пологового відділення КНП "Роменська ЦРЛ" Роменської міської ради, Сумська область, м. Ромни, бульвар Московський, 24)», сторони домовились внести зміни до п. 2.1 Договору Підряду № 440 від 08 липня 2022 року і викласти його в наступній редакції « 2.1 Строки виконання Робіт встановлюються згідно календарного графіка виконання Робіт, в якому визначається термін початку та закінчення видів (етапів, комплексів) Робіт, передбачених даним Договором. Строк виконання робіт: початок виконання робіт на наступний день після підписання договору та до 30 вересня 2022 року.». 2. Викласти календарний графік Робіт Додаток до Договору Підряду № 2 в новій редакції. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору. 4. Інші умови договору залишаються незмінними. 5. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. угода 1.pdf
p7s
sign.p7s