-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
14 163.58
UAH з ПДВ
Номер:
69bd9588ea6742aba8f8de05a774ee5d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-06-28-005227-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984228
-
Контактна особа:
Мацькович Ірина Іванівна 380324753061 kptml@ukr.net https://tml.org.ua
-
Адреса:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне акціонерне товариство "Львівобленерго"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00131587
-
Контактна особа:
Твердовський Петро Степанович 380324435107
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, Козельницька, будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії: 14 163.58000 UAH з ПДВ
Номер договору:
363/З
Дата підписання:
11.07.2022 00:00
Період дії договору:
11.07.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
14 163.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 360.60 UAH)
Оплачено:
14 163.58 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 360.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d62f54862f4d4398a7f0b3cd8787814b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до підпункту 6.2.3. пункту 6.2. розділу VI Договору № 363/З від 11.07.2022 року сторони узгодили зміну загальної суми договору (зменшити на 1836,42 грн.) і вирішили внести відповідні зміни в Пункт 3.1 Договору. Сума договору після внесення змін - 14163,58 грн. (чотирнадцять тисяч сто шістдесят три гривні 58 коп.) з ПДВ, в т.ч. за рахунок бюджетних коштів – 14163,58 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано