• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з заправки та відновлення картриджів (згідно Специфікації) (Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті.)

Виконавець зобов’язується надати, а Замовник - прийняти та оплатити послуги з заправки та відновлення картриджів (згідно Специфікації) за цінами, зазначеними у актах виконаних робіт та специфікації на суму 49942,92 грн. (сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 92 копійки (в т.ч. ПДВ - 8323,82 грн.) на умовах, визначених цим Договором та Специфікацією, що узгоджена Сторонами і є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація). Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті. 1.2. В Специфікації Сторони повинні погодити наступні умови: назва послуг, перелік картриджів для заправки, кількість послуг, ціна за одиницю послуг, інші умови та вимоги до якості послуг, надання яких зобов’язується здійснити Виконавець.

49 942.92 UAH з ПДВ
Номер: e271476d9ab747d08d4686c18d0ee003
Ідентифікатор договору: UA-2022-06-23-006522-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА"
Класифікатор ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис: Виконавець зобов’язується надати, а Замовник - прийняти та оплатити послуги з заправки та відновлення картриджів (згідно Специфікації) за цінами, зазначеними у актах виконаних робіт та специфікації на суму 49942,92 грн. (сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сорок дві гривні 92 копійки (в т.ч. ПДВ - 8323,82 грн.) на умовах, визначених цим Договором та Специфікацією, що узгоджена Сторонами і є невід’ємною частиною цього Договору (надалі – Специфікація). Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті. 1.2. В Специфікації Сторони повинні погодити наступні умови: назва послуг, перелік картриджів для заправки, кількість послуг, ціна за одиницю послуг, інші умови та вимоги до якості послуг, надання яких зобов’язується здійснити Виконавець.
Номер договору: 31
Дата підписання: 23.06.2022 11:00
Період дії договору: 23.06.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 49 942.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 323.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з заправки та відновлення картриджів (згідно Специфікації) (Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті.)
Код ДК 021:2015: 30125100-2 Картриджі з тонером
Кількість 1 послуга
Період постачання 23.06.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, Трьохсвятительська,4в На карті

Внесені зміни

    Номер: 48073c2ea6b04b0ea5d87cda91449cb4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2022 12:00
    Статус:
    Опубліковано