• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір, канцелярське приладдя

33 382.35 UAH без ПДВ
Номер: a2f9a39e0fb94a029de10c10714f95f4
Ідентифікатор договору: UA-2022-06-22-006735-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Бабешко С. Р.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 25/06/22
Дата підписання: 22.06.2022 00:00
Період дії договору: 22.06.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 33 382.35 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
файл прозорий А4 30 мкр
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 упаковка
Період постачання 22.06.2022 - 23.08.2022
Місце постачання 61124, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 137 На карті
Папір А4 офісний (500 арк)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 пачок
Період постачання 22.06.2022 - 23.08.2022
Місце постачання 61124, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 137 На карті
Канцелярське приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 540 штуки
Період постачання 22.06.2022 - 23.08.2022
Місце постачання 61124, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 137 На карті