-
Переговорна процедура
-
КЕП
Додаткові аналогічні роботи «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1." (Коиригування)(Код ДК 021:2015 – 71000000-8 «Архітектурні,будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
2 374 050.00
UAH з ПДВ
Номер:
7ac3488e676340eb9005300fb40d59ac
Ідентифікатор договору:
UA-2022-05-30-000858-a-b1
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com http://kst.in.ua/
-
Адреса:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Правди, буд. 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35691621
-
Контактна особа:
Вітвицька Т.В. +380442816057
-
Адреса:
01133, Україна, м. Київ, м. Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ будинок 26
Класифікатор ДК 021:2015:
71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
00-0112/07-22/ТН
Дата підписання:
17.06.2022 10:16
Період дії договору:
17.06.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 374 050.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 395 675.00 UAH)
Оплачено:
2 374 020.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 395 670.14 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові аналогічні роботи «Виконання функцій замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1." (Коиригування)(Код ДК 021:2015 – 71000000-8 «Архітектурні,будівельні, інженерні та інспекційні послуги»)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
08710, Україна, Київська область, с. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
13cc5ee8cfd944d0b87f5b70ca489957
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу №21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ №5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчика на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ №5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який, спалюючи побутові відходи, постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022–2023 років в місті Києві. Проектно-кошторисною документацією «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв №5 в с.Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) передбачено виконання робіт по утриманню функцій Замовника, в т. ч. технічний нагляд.
Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022–2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору:
1. Доповнити Розділ 3 Договору пунктом 3.1.1 в наступній редакції:
«3.1.1. У період воєнного стану платежі з рахунка Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. №590.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.08.2022 14:02
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2347000185084b769dfa7500a9591dbb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на «____» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Розділ 1 Договору п.1.4 та викласти його наступним чином:
«1.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, згідно з Актом приймання-передачі виконаних робіт за Договором бюджетні зобов’язання становлять 1 145 177,22 (Один мільйон сто сорок п’ять тисяч сто сімдесят сім гривень 22 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 190 862,87 (Сто дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят дві гривні 87 копійок);
– у 2023 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 1 228 872,78 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 78 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 204 812,13 (Двісті чотири тисячі вісімсот дванадцять гривень 13 копійок);
– у разі перерозподілу видатків бюджету по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.12.2022 14:30
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a904b4be67704eb984ba3fd1f63a6c60
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Перерозподіл видатків на 2023 р, зміна банківських реквізитів
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
13.10.2023 13:36
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
15b0c8e47b5345df953ba5da204e9831
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» (Коригування) станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до абзацу 3 пункту 1.4 Розділу 1 Договору у редакції попередньої додаткової угоди та викласти його наступним чином:
«1.4…
– у 2023 році сума бюджетних зобов’язань за Договором становить 1 228 843,62 (Один мільйон двісті двадцять вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 62 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 204 807,27 (Двісті чотири тисячі вісімсот сім гривень 27 копійок);
…»
2. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором.
3. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 2 374 020,84 (Два мільйони триста сімдесят чотири тисячі двадцять гривень 84 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 395 670,14 (Триста дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 14 копійок), Замовником було виконано зобов’язань на суму 2 374 020,84 (Два мільйони триста сімдесят чотири тисячі двадцять гривень 84 копійки), у т.ч. ПДВ 20% – 395 670,14 (Триста дев’яносто п’ять тисяч шістсот сімдесят гривень 14 копійок).
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 10:51
Статус:
Опубліковано