• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з виконання поліграфічних робіт по виготовленню шкільної документації

додаткова угода №1 від 22.09.2022

26 721.00 UAH без ПДВ
Номер: 6c40000d33144380827b367dd8950b46
Ідентифікатор договору: UA-2022-06-02-002461-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВИЛОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАТЕНТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Опис: додаткова угода №1 від 22.09.2022
Номер договору: 27
Дата підписання: 02.06.2022 10:00
Період дії договору: 02.06.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 26 721.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з виконання поліграфічних робіт по виготовленню шкільної документації
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 339 штуки
Період постачання 02.06.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 90351, Україна, Закарпатська область, смт. Вилок, вул. Гагаріна ,буд.8 На карті

Внесені зміни

    Номер: b49a24c9bac941da875f932ea6e8e901
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2022 12:50
    Статус:
    Опубліковано