-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги по незалежній оцінці майна а саме : нежитлове приміщення загальною площею 95,5кв.м. , що обліковується на балансі КП "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради та розташованого за адресою: м.Хмельницький, вул. Волочиська,6
1 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
df66a98e342f4edca1ee6ca265eb08c9
Ідентифікатор договору:
UA-2022-05-11-000737-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
42980032
-
Контактна особа:
Жанна Трембач +380965126527, +0382705716 fin.khmldc@ukr.net
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ПАНІК ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3069119030
-
Контактна особа:
0986677717
-
Адреса:
31363, Україна, Хмельницька область, село Карпівці, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА будинок 83
Класифікатор ДК 021:2015:
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управлінняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги по незалежній оцінці майна а саме : нежитлове приміщення загальною площею 95,5кв.м. , що обліковується на балансі КП "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради та розташованого за адресою: м.Хмельницький, вул. Волочиська,6: 1 500.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
103
Дата підписання:
10.05.2022 13:00
Період дії договору:
10.05.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
1 500.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги по незалежній оцінці майна а саме : нежитлове приміщення загальною площею 95,5кв.м. , що обліковується на балансі КП "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради та розташованого за адресою: м.Хмельницький, вул. Волочиська,6
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 12.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації