-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Рентгенплівка
21 552.00
UAH без ПДВ
Номер:
4c6047dd347c4191a283f9a8d2ce477c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-05-10-001834-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986546
-
Контактна особа:
Ірина Латанська +380564948258 1doktor@ukr.net
-
Адреса:
50074, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2108308984
-
Контактна особа:
+380675761027
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА будинок 5
Класифікатор ДК 021:2015:
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
15
Дата підписання:
10.05.2022 11:00
Період дії договору:
10.05.2022 00:00 - 23.08.2022 00:00
Сума договору:
21 552.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
21 552.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рентгенплівка
×
-
Країна виробництва:
DE Федеративна Республіка Німеччина
Кількість
8 упаковка
Період постачання
10.05.2022 - 23.08.2022
Місце постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c633c37afbde4f09a9a82de1b4bd7972
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.05.2022 08:00
Статус:
Опубліковано