• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

8 262.00 UAH без ПДВ
Номер: da91b1e65bba4d9da96521720c0f6bf3
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-28-002846-a-a1
Замовник: КЗ Центр надання соціальних послуг Богодухівської міської ради Харківської області
Постачальник: ФОП Мельник Анатолій Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ділові щоденники для обліку роботи соціального робітника: 135.00000 UAH без ПДВ
кулькові ручки: 9.00000 UAH без ПДВ
папка на кнопках: 18.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 14
Дата підписання: 28.04.2022 00:00
Період дії договору: 28.04.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 8 262.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ділові щоденники для обліку роботи соціального робітника
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 51 штуки
Період постачання 28.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, пл.Героїв Чорнобиля 2 На карті
кулькові ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 51 штуки
Період постачання 28.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, пл.Героїв Чорнобиля 2 На карті
папка на кнопках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 51 штуки
Період постачання 28.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, пл.Героїв Чорнобиля 2 На карті