• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання

зменшити суму Договору на 383,28 грн. (триста вісімдесят три грн. 28 копійок) з ПДВ та викласти суму Договору в новій редакції: «Загальна сума по цьому Договору складає 35033,32 грн. (тридцять п’ять тисяч тридцять три грн. 32 коп.) з ПДВ: - за рахунок бюджетних призначень – 27863,64 грн. з ПДВ; - за рахунок відшкодування орендарів – 7169,68 грн. з ПДВ.

35 033.32 UAH з ПДВ
Номер: 73f33d3f52e04a8dbc7fbe588875aaa1
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-27-001040-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Опис: зменшити суму Договору на 383,28 грн. (триста вісімдесят три грн. 28 копійок) з ПДВ та викласти суму Договору в новій редакції: «Загальна сума по цьому Договору складає 35033,32 грн. (тридцять п’ять тисяч тридцять три грн. 32 коп.) з ПДВ: - за рахунок бюджетних призначень – 27863,64 грн. з ПДВ; - за рахунок відшкодування орендарів – 7169,68 грн. з ПДВ.
Номер договору: 15948в
Дата підписання: 22.04.2022 11:08
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 35 033.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 838.89 UAH)
Оплачено: 33 090.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 515.14 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи,53 На карті

Внесені зміни

    Номер: d9a08e2069f8454e95b9e60e10593d3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. виключити з договору: • У пункті 5 Плата виконавцю за надання послуг з централізованого водопостачання складається з: виключити абзац 3, починаючи зі слів «плати за абонентське обслуговування» та закінчуючи словами «визначений Кабінетом Міністрів України». • Пункт 7 виключити повністю. • У пункті 20 абзац 4 – виключити слова «плата за абонентське обслуговування». • Додаток № 7. 2. Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити суму Договору на 383,28 грн. (триста вісімдесят три грн. 28 копійок) з ПДВ та викласти суму Договору в новій редакції: «Загальна сума по цьому Договору складає 35033,32 грн. (тридцять п’ять тисяч тридцять три грн. 32 коп.) з ПДВ: - за рахунок бюджетних призначень – 27863,64 грн. з ПДВ; - за рахунок відшкодування орендарів – 7169,68 грн. з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 09.06.2022 09:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2 водопостачання.pdf
p7s
sign.p7s