-
Відкриті торги
-
КЕП
Офісні меблі: стіл офісний (бенч) - 39134100-1; стіл офісний - 39134100-1; перегородка до столу - 39130000-2; тумба мобільна - 39130000-2; шафа для документів 800мм - 39130000-2; шафа для документів 1200мм - 39130000-2; конференц-стіл - 39130000-2; тумба з шухлядою - 39130000-2; стійка пункту охорони - 39130000-2; тумба мобільна 700мм - 39130000-2; шафа з комірками - 39131000-9; стіл менеджера - 39134100-1; тумба мобільна 600мм - 39130000-2; приставний столик - 39130000-2; кашпо 560мм - 39130000-2; принт зона 1000мм - 39130000-2; принт зона 2120мм - 39130000-2; стіл ПЦС - 39134100-1; тумба приставна ПЦС - 39130000-2
1 450 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
688b5ae5fcad41b08fdd128d375ed60c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-25-019339-b-a2
Замовник:
Національний Банк України
×
-
Код ЄДРПОУ:
00032106
-
Контактна особа:
Леся Колесан +380442540108, +380952813837 lesia.kolesan@bank.gov.ua http://bank.gov.ua
-
Адреса:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "КРЕДО-СЕРВІС УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38197847
-
Контактна особа:
Юрій Бєляєв +380676264811 y.belyaev@kredo-service.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 23
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Стіл офісний (бенч) 1600х1600х750 мм: 7 140.00000 UAH з ПДВ
Стіл офісний 1600х800х750 мм: 4 800.00000 UAH з ПДВ
Перегородка до столу: 1 320.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х600 мм: 3 960.00000 UAH з ПДВ
Шафа для документів 800х400х800 мм: 2 760.00000 UAH з ПДВ
Шафа для документів 800х400х1200 мм: 3 000.00000 UAH з ПДВ
Конференц-стіл 1800х1200 мм: 9 360.00000 UAH з ПДВ
Тумба з шухлядою 800х400х750 мм: 4 200.00000 UAH з ПДВ
Cтійка пункту охорони: 14 400.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х700 мм: 4 560.00000 UAH з ПДВ
Шафа з комірками: 21 600.00000 UAH з ПДВ
Стіл менеджера: 7 200.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х650 мм: 4 200.00000 UAH з ПДВ
Приставний столик: 2 160.00000 UAH з ПДВ
Кашпо для рослин 560 мм: 840.00000 UAH з ПДВ
Принт зона 1000 мм: 3 600.00000 UAH з ПДВ
Принт зона 2120 мм: 7 660.00000 UAH з ПДВ
Стіл ПЦС: 7 800.00000 UAH з ПДВ
Тумба приставна ПЦС: 5 400.00000 UAH з ПДВ
Стіл офісний 1600х800х750 мм: 4 800.00000 UAH з ПДВ
Перегородка до столу: 1 320.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х600 мм: 3 960.00000 UAH з ПДВ
Шафа для документів 800х400х800 мм: 2 760.00000 UAH з ПДВ
Шафа для документів 800х400х1200 мм: 3 000.00000 UAH з ПДВ
Конференц-стіл 1800х1200 мм: 9 360.00000 UAH з ПДВ
Тумба з шухлядою 800х400х750 мм: 4 200.00000 UAH з ПДВ
Cтійка пункту охорони: 14 400.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х700 мм: 4 560.00000 UAH з ПДВ
Шафа з комірками: 21 600.00000 UAH з ПДВ
Стіл менеджера: 7 200.00000 UAH з ПДВ
Тумба мобільна 400х500х650 мм: 4 200.00000 UAH з ПДВ
Приставний столик: 2 160.00000 UAH з ПДВ
Кашпо для рослин 560 мм: 840.00000 UAH з ПДВ
Принт зона 1000 мм: 3 600.00000 UAH з ПДВ
Принт зона 2120 мм: 7 660.00000 UAH з ПДВ
Стіл ПЦС: 7 800.00000 UAH з ПДВ
Тумба приставна ПЦС: 5 400.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
104993
Дата підписання:
04.05.2022 15:49
Період дії договору:
04.05.2022 00:00 - 30.04.2023 00:00
Сума договору:
1 450 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 241 666.67 UAH)
Оплачено:
1 450 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 241 666.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл офісний (бенч) 1600х1600х750 мм
Кількість
55 штуки
Період постачання
до 04.11.2022
Стіл офісний 1600х800х750 мм
Кількість
25 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Перегородка до столу
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Тумба мобільна 400х500х600 мм
Кількість
135 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Шафа для документів 800х400х800 мм
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Шафа для документів 800х400х1200 мм
Кількість
39 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Конференц-стіл 1800х1200 мм
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Тумба з шухлядою 800х400х750 мм
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Cтійка пункту охорони
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Тумба мобільна 400х500х700 мм
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Шафа з комірками
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Стіл менеджера
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Тумба мобільна 400х500х650 мм
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Приставний столик
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Кашпо для рослин 560 мм
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Принт зона 1000 мм
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Принт зона 2120 мм
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Стіл ПЦС
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Тумба приставна ПЦС
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 30.04.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a7a03d573d95480cbab80087d77b439f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, згідно з Указом
Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення
воєнного стану в Україні» (зі змінами) та з урахуванням вимог пункту 10.1.
Договору Сторони домовились внести зміни до Договору і пункт 2.3. Договору викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
105017
Дата внесення змін до договору:
13.05.2022 14:14
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f14daab0f15f47bfa6e44b4afac4df61
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункти 2.3, 2.5, 2.6, 2.9, 4.1, 4.2, підпункт 5.4.4. пункту 5.4, 6.3, 7.3, 12.4 викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
105332
Дата внесення змін до договору:
01.08.2022 12:50
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3cf4415471904ea983040c3828a17bd3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 2.3 Договору викладено в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
105409
Дата внесення змін до договору:
01.09.2022 16:28
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5477e4741167448a939090a4464cdebd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 2.3. Договору викладено в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
105580
Дата внесення змін до договору:
21.10.2022 16:20
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
52b13afcefaa43baaa7a4598200b982a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з продовженням строку дії воєнного стану в Україні, згідно з
Указом Президента № 757/2022 від 07.11.2022 та з урахуванням вимог пункту 10.1. і пункту 13.2. Договору Сторони домовились внести зміни до Договору.
Номер додаткової угоди:
106014
Дата внесення змін до договору:
17.01.2023 15:28
Статус:
Опубліковано