• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.)

52 713.00 UAH з ПДВ
Номер: 8776a7cdc41c4aaeaa173941e933b43a
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-18-002966-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛОС КОМПАНІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначенняАналіз за цим CPV
Номер договору: 155
Дата підписання: 15.04.2022 15:15
Період дії договору: 15.04.2022 00:00 - 24.04.2022 00:00
Сума договору: 52 713.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 785.50 UAH)
Оплачено: 52 713.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 785.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.)
Код ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення
Кількість 1650 штуки
Період постачання 15.04.2022 - 24.04.2022
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська,70 На карті

Внесені зміни

    Номер: c4ca9bfba2264855a8534061bb94823b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 18.04.2022 р. № 161а м. Житомир 1. Про внесення змін щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за ДК 021:2015 — Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.) в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України №922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року (із змінами та доповненнями), Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»; постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами та доповненнями). Номер закупівлі: UA-2022-04-18-002966-a (ідентифікатор закупівлі). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами та доповненнями) Замовнику необхідно забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель, необхідної для виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами та доповненнями) - звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, договору та всіх додатків до нього, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. ВИРІШИЛА 1. Керуючись Законом України №922-VIII від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 року (із змінами та доповненнями), Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»; постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами та доповненнями); наказом КП "Лікарня №1" ЖМР від 11.03.2022 року №45. А також те, що КП "Лікарня №1" ЖМР є закладом критичної інфраструктури, враховуючи статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом КП «Лікарня №1» ЖМР від 31.12.2021 року №430, з метою організації закупівлі за предметом, код національного класифікатора України: Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.), та враховуючи нагальну потребу вищенаведеного предмета закупівлі в умовах воєнного стану, закупівлю за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.),було здійснено закупівлю шляхом укладення прямого договору на період воєнного стану відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 №169 (зі змінами та доповненнями) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕЛОС КОМПАНІ" в межах законодавства, оприлюднивши звіт про договір про закупівлю в електронній системі закупівель. При оприлюдненні інформації в електронній системі щодо Договору №155 від 15.04.2022 року була допущена механічна помилка в електронному полі, де зазначається інформація про договір (обирається галочка) – «Українська Визвольна Війна - Оберіть у разі проведення закупівлі для термінових потреб у воєнний час». Було помилково не проставлено це поле та відповідно не обрано галочку «Українська Визвольна Війна», що є невірно зазначеною інформацією. У зв’язку з цим, терміново внести зміни до вищенаведеної закупівлі (UA-2022-04-18-002966-a - ідентифікатор закупівлі) в електронній системі та вважати в електронному полі електронної системи оприлюдненого договору, вірною інформацією про договір (обрання галочки в електронній системі) – «Українська Визвольна Війна», а також вважати дану закупівлю проведеною для термінових потреб лікарні у воєнний час згідно предмету Код ДК 021:2015 "33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення" (рушники паперові одноразові "Диво"; папір туалетний "Обухів" 65м.). Уповноважена особа Кондратюк Н.В.
    Номер додаткової угоди: Протокол №161а на внесення змін
    Дата внесення змін до договору: 18.04.2022 16:05
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №161а.pdf
p7s
sign.p7s