• Відкриті торги
  • КЕП

«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» код 72250000-2 за ДК 021:2015 (Технічна підтримка та технічне обслуговування програми 1С-УТП і УАТ в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс)

4 726 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 4da18898ccf64463b606ce50cca44f2e
Ідентифікатор договору: UA-2017-12-22-001663-a-a1
Замовник: КП "Київпастранс"
Постачальник: ТОВ "Бізнес Сервіс Провайдер"
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору: 53.18-19
Дата підписання: 24.01.2018 00:00
Період дії договору: 24.01.2018 00:00 - 01.01.2020 23:59
Сума договору: 4 726 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 726 800.00 UAH)
Оплачено: 4 726 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 726 800.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» код 72250000-2 за ДК 021:2015 (Технічна підтримка та технічне обслуговування програми 1С-УТП і УАТ в філіях та відокремлених підрозділах КП «Київпастранс)
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 6500 людино-година
Період постачання 22.01.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс» На карті

Внесені зміни

    Номер: a318b77b2d8a4bf48d61b08cb3b5529a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Додаткова угода № 1. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 4 726 800,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 53.18-19
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2018 00:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
повідомлення ду 1 подовження строку дії договір 52 18 19.doc...
    Номер: 5464026c0cf34c30905f180889977016
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв'язку з необхідністю публікації звіту про виконання договору
    Номер додаткової угоди: 53.18-19
    Дата внесення змін до договору: 22.05.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 24f09891ab8d4ec790fde896a72d65a3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2019 № 477 (далі по тексту – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Під час спроби оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176), з’ясувалося, що технічно це неможливо зробити з наступних підстав: До договорів по вищезазначених закупівлях були внесені зміни відповідно до вимог частини п’ятої статті 36 Закону щодо продовження дії договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсягах що не перевищують 20 відсотків сум, визначених в договорах. Тобто, крім зміни строку дії договорів, були змінені (збільшені) суми таких договорів. Під час розміщення інформації щодо змін до договорів через робоче місце замовника не були передбачені поля в електронному вигляді для зазначення сум договорів після внесення відповідних змін. Замовником були оприлюднені зміни до договорів шляхом розміщення повідомлення про внесення змін до договорів, що передбачено вимогами Закону. Проте, для оприлюднення звітів про виконання договорів, необхідно заповнити в електронному вигляді поля з інформацією про суми оплати за договорами. Оскільки суми оплати за договорами більше сум, які автоматично сформовані електронними майданчиками (суми, на які були укладені договори за результатами аукціонів, та не враховують змін до договорів протягом строку їх дії) під час оприлюднення укладених договорів, така невідповідність унеможливлює оприлюднення звіту з достовірною інформацією та призводить до того, що відповідна інформація не розміщується та не оприлюднюється. Відповідно до вимог пункту 6 Порядку у випадку технічних збоїв під час внесення та/або заповнення інформації через авторизовані робочі місця, які призводять до того, що інформація не розміщується та не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Після численних звернень на авторизований електронний майданчик, зазначена ситуація залишилась без змін, оприлюднення звітів по вищезазначеним закупівлям у спосіб, передбачений Законом, неможливе. За рекомендацією працівників технічної підтримки авторизованого електронного майданчика (ДЗО) оприлюднення звітів можливе лише після повторної публікації змін в частині сум договорів, оскільки на сьогоднішній день в електронній системі закупівель передбачено заповнення в електронному вигляді поля з сумою договору після внесення відповідних змін. Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості розміщення інформації для оприлюднення звітів про виконання договорів, виришено повторно розмістити інформацію щодо змін до договорів по закупівлях UA-2018-06-01-000864-c, UA-2017-12-22-001663-a, UA-2016-10-20-000614-a, UA-2018-07-03-000393-c, UA-2018-01-11-000425-b, UA-2018-06-01-00996-b, UA-2018-03-23-000629-c (договори № 53.18-172, 53.18-173, 53.18-175, 53.18-176).
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.05.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано