• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Двері

12 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 95d27b3ce6e946cea9afa00f8c928d03
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-14-003029-b-b1
Замовник: КНП "Городоцька центральна лікарня" Городоцької міської ради Львівської області
Постачальник: ФОП Пиріжок Оксана Іванівна
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 130
Дата підписання: 14.04.2022 00:00
Період дії договору: 14.04.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 12 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Двері
Код ДК 021:2015: 44221200-7 Двері
Кількість 1 штуки
Період постачання 14.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, місто ГОРОДОК, вул.Коцюбинського,18 На карті

Внесені зміни

    Номер: fb55d0b615c9450cae638b5539a5cf45
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.04.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод угода двері.PDF