• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Товари офісного призначення (канцелярські товари)

6 515.26 UAH без ПДВ
Номер: 9d3e7e767d534d2f923c8dbb8415ee5b
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-14-001488-b-b1
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ДАСІВ МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 13.04.2022 11:27
Період дії договору: 13.04.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 6 515.26 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Товари офісного призначення (канцелярські товари): - Клей олівець 22 г сухий, пальчиковий Amos - 10 шт; - Ніж кацелярський середній, 18 мм прозорий - 5 шт; - Ножиці офісні 163 мм Jobmax - 1 шт; - Папка конверт А4 на кнопку, кольорова - 5 шт; - Папір для друку А4 (500 листків) - 10 пач.; - Папір ксероксний А4 (500 листків) - 15 пач.; - Папка - реглан А4 50 см темно-сині Jobmax - 3 шт; - Папка - реглан А4 70 см темно-зелені Jobmax - 3 шт; - Ручка автоматична кулькова синя К15 - 20 шт; - Ручка звичайна масляна 0,7 чорна - 10 шт; - Ручка звичайна масляна 0,7 червона - 10 шт; - Швидкозшивач А4 пластиковий - 20 шт; - Файли А4 - 1 пач.; - Скоби №24/6 - 10 пач.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 123 штуки
Період постачання 13.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 81070, Україна, Львівська область, смт Івано-Франкове, пл. Ринок,1 На карті