• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські вироби

9 501.00 UAH з ПДВ
Номер: 9783822418ae4d14b920195b53554322
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-11-000879-a-a1
Замовник: Управління соціального захисту населення Одеської районної державної адміністрації Одеської області
Постачальник: ТзОВ " ІНФОРТЕСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 11.04.2022 00:00
Період дії договору: 11.04.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 9 501.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 583.50 UAH)
Оплачено: 9 501.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 583.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські вироби
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 11.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 65032, Україна, Одеська область, Одеса, проспект Шевченка,4 На карті