-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Прання медичної білизни (ДК 021:2015 - 98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення)
62 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
0e729b655ecc4207918c53df7c9ae35d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-04-01-002863-b-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982815
-
Контактна особа:
Леся Коновалова +380332264801 economist.vood@gmail.com https://vood.com.ua/
-
Адреса:
43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк,, вул. Тімірязєва, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ МЕДИЧНІ СИСТЕМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37741616
-
Контактна особа:
+380505443583
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА будинок 8А
Класифікатор ДК 021:2015:
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Прання медичної білизни: 31.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
0104/2240
Дата підписання:
01.04.2022 15:35
Період дії договору:
01.04.2022 00:00 - 25.05.2022 00:00
Сума договору:
62 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прання медичної білизни
Кількість
2000 кілограм
Період постачання
до 25.05.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3e0642cefab841c090f3e2d32e0706d5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.05.2022 14:03
Статус:
Опубліковано