• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Костопіль, Рівненської області

534 618.00 UAH з ПДВ
Номер: da0019513c0b48ada04513718f03ef7e
Ідентифікатор договору: UA-2022-03-31-000516-b-b1
Замовник: Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомунсервіс"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМІЯ ПАРК"
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Номер договору: 31-03-22/1
Дата підписання: 31.03.2022 10:38
Період дії договору: 31.03.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 534 618.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 89 103.00 UAH)
Оплачено: 534 618.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 89 103.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях міста Костопіль, Рівненської області
Код ДК 021:2015: 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 35000, Україна, Рівненська область, Костопіль, вул. Сарненська, 30 На карті

Внесені зміни

    Номер: 15a42ac181a54f819b9ab173dce49308
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 11.07.2022 13:36
    Статус:
    Опубліковано
tif
ДУ зміна строків 11.07.2022.tif
p7s
sign.p7s
    Номер: d26132509bd94a0a8902d0137edab3c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.08.2022 08:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 на зменшення 12.08.2022.pdf
p7s
sign.p7s