-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (Шприц /голки загального призначення (код GMDN: 63095)/Шприц, Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний (код GMDN: 58986)/Пластир медичний, Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, несуерильні (код GMDN: 56286)/Рукавички оглядові, Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань (код GMDN: 16631) /Одноразовий набір для інфузії)
233 307.55
UAH з ПДВ
Номер:
c56bf0e482bf4598a6f69dd7972f5bed
Ідентифікатор договору:
UA-2022-03-29-004085-b-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05498677
-
Контактна особа:
Надія Шевцова +380612805714 tender_shmd@ukr.net
-
Адреса:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "М.Т.К."
×
-
Код ЄДРПОУ:
21633086
-
Контактна особа:
+380442750108
-
Адреса:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА будинок 10
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Номер договору:
80/22-ДН-ДБ
Дата підписання:
29.03.2022 16:57
Період дії договору:
29.03.2022 00:00 - 24.05.2022 00:00
Сума договору:
233 307.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 592.55 UAH)
Оплачено:
233 307.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 592.55 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шприц /голки загального призначення (код GMDN: 63095)/Шприц
Кількість
18000 штуки
Період постачання
до 24.05.2022
Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний (код GMDN: 58986)/Пластир медичний
Кількість
1109 штуки
Період постачання
до 24.05.2022
Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, несуерильні (код GMDN: 56286)/Рукавички оглядові
Кількість
10000 пара
Період постачання
до 24.05.2022
Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань (код GMDN: 16631) /Одноразовий набір для інфузії)
Кількість
5000 штуки
Період постачання
до 24.05.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a358719c3999492299bedc7997a9c37e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
ДУ 1
Дата внесення змін до договору:
22.04.2022 15:31
Статус:
Опубліковано