• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області

1 606 060.16 UAH без ПДВ
Номер: ceca08e12d114318aea6fc1e1979d997
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-28-002735-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Постачальник: ПП "БРАВІC-СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області: 1 606 060.16000 UAH без ПДВ
Номер договору: 73
Дата підписання: 05.04.2022 00:00
Період дії договору: 05.04.2022 00:00 - 31.03.2023 23:59
Сума договору: 1 606 060.16 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 605 838.88 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів на території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада (м. Жмеринка, Леляцький, Жуковецький, Коростівецький, Рівський, Браїлівський, Лисогірський, Дубівський, Куриловецький, Біликовецький, Кармалюківський, Людавський, Почапинецький старостинські округи)., м. Жмеринка, Леляцький, Жуковецький, Коростівецький, Рівський, Браїлівський, Лисогірський, Дубівський, Куриловецький, Біликовецький, Кармалюківський, Людавський, Почапинецький старостинські округи На карті

Внесені зміни

    Номер: f666f23fd02a496ba92734bf7faa0552
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно п.11.1., п.11.4. Договору №73 про закупівлю послуг з перевезення безпечних відходів від 05.04.2022 р. (надалі – Договір), відповідно до п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), пп. 8 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, надалі – «Особливості», ч.1 ст.651, ч.1 ст.652, ст.653, ст.654 ЦКУ, ст.188 ГКУ, Сторони вирішили уклали цю додаткову угоду до Договору №73 про закупівлю послуги з перевезення безпечних відходів від 05.04.2022 р. (надалі - Угода) про наступне: 1. Відповідно до п. 8 ч. 5, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), пп. 8 п.19 Особливостей, Сторони домовились продовжити на тих же самих умовах дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році про закупівлю послуг з вивезення сміття та поводження зі сміттям 73 від 05.04.2022р., що становить 321160,00 грн. (триста двадцять одна тисяча сто шістдесят гривень 00 копійок) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова Угода 1 від 30.12.2022 до Договору 73 від 05.04.20...