• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з побутовими відходами (ДК:021:2015- 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

41 872.93 UAH з ПДВ
Номер: f640380580fa46c28d39f8200862f3f9
Ідентифікатор договору: UA-2022-03-14-001865-c-a1
Замовник: Закарпатська обласна прокуратура
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЕ Ужгород"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з поводження з побутовими відходами (ДК:021:2015- 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям): 182.98000 UAH з ПДВ
Номер договору: 869
Дата підписання: 14.03.2022 00:00
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 41 872.93 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 978.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з побутовими відходами (ДК:021:2015- 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 19.07 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Коцюбинського,2а На карті

Внесені зміни

    Номер: 6f6b9dbb12b94af6b53a37335321dfbf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку з допущенням технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-03-14-001865-c прийнято рішення УО від 14.03.2022 розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору про Закупівлю, а саме цифри у тексті звіту: "02909967" замінити на цифри: "38330105". Попередню редакцію звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель вважати помилково розміщеним.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.03.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол УО 14.03.22(техн.помилка).docx.pdf
    Номер: 12c9e1897d294a9f9b7c461b24097436
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв`язку із втратою чинності рішення Виконавчого комітету Ужгородської міської ради № 325 від 14.11.2018 "Про тарифи на послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів" та прийняттям нових тарифів, згідно з рішенням Виконавчого комітету Ужгородської міської ради №14 від 04.02.2022 року, яке набирає чинності з 08.02.2022 р., та із врахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" і Постанови КМУ №169 від 28.02.2022 р. (із змінами та доповненнями) "Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану", Сторони узгодили, що річна вартість послуг становить 41872.93 грн. (сорок одна тисяча вісімсот сімдесят дві грн. 93 коп.) з ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.03.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.уг.1 до дог.869_18.03.22.pdf