• Переговорна процедура
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів.

«2.1. Загальна сума Договору становить 340 000 грн. 00 коп. (триста сорок тисяч грн.. 00 коп.), без ПДВ. Оплата послуг за Договором проводиться за двома джерелами надходження коштів Замовника: - 200 000.00 грн.(двісті тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок кошторисних призначень місцевого бюджету; - 140 000.00 грн.(сто сорок тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок коштів власного бюджету(кошти від господарської діяльності підприємства). 2.Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми за Договором.

340 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f525a8008fe4abb9a1f3a5a2d08d4ca
Ідентифікатор договору: UA-2022-03-11-001808-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГДАНСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Постачальник: ГОЛУБОВИЧ ВІКТОР ІГОРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: «2.1. Загальна сума Договору становить 340 000 грн. 00 коп. (триста сорок тисяч грн.. 00 коп.), без ПДВ. Оплата послуг за Договором проводиться за двома джерелами надходження коштів Замовника: - 200 000.00 грн.(двісті тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок кошторисних призначень місцевого бюджету; - 140 000.00 грн.(сто сорок тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок коштів власного бюджету(кошти від господарської діяльності підприємства). 2.Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми за Договором.
Номер договору: 15
Дата підписання: 24.03.2022 09:00
Період дії договору: 24.03.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 340 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення твердих побутових відходів.
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 2000 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f058986aad8e4f578db192ccbf87b843
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 «Оплата послуг» Договору №15 від 24 березня 2022 року та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору становить 340 000 грн. 00 коп. (триста сорок тисяч грн.. 00 коп.), без ПДВ. Оплата послуг за Договором проводиться за двома джерелами надходження коштів Замовника: - 200 000.00 грн.(двісті тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок кошторисних призначень місцевого бюджету; - 140 000.00 грн.(сто сорок тисяч грн.. 00 коп.) за рахунок коштів власного бюджету(кошти від господарської діяльності підприємства). 2.Ця зміна не призвела до збільшення загальної суми за Договором.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.03.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода№ 1.pdf
p7s
sign.p7s